ΑνάπτυξηΕιδήσεις

Το Υπουργείο Οικονομίας ανακοινώνει νικήτρια εταιρεία για το σχεδιασμό νέου τερματικού σταθμού για το αεροδρόμιο του Telavi

Σχεδιαστικό έργο από τη νικήτρια εταιρεία Khmaladze Architects. Καλλιτεχνική εντύπωση. Εικόνα: United Airports of Georgia

Το Υπουργείο Οικονομίας ανακοίνωσε την ότι η  εταιρεία αρχιτεκτονικού γραφείου με έδρα την Τιφλίδα,  Khmaladze Architects, κέρδισε τον διαγωνισμό για το σχεδιασμό του νέου τερματικού σταθμού του αεροδρομίου Telavi, που προορίζεται για την ανατολική περιοχή Kakheti της Γεωργίας.

Το σώμα πρόσθεσε ότι η κριτική επιτροπή του διαγωνισμού αναγνώρισε το έργο του αρχιτέκτονα Giorgi Khmaladze ως το «καλύτερο σχέδιο ιδέας και σχεδίασης» μεταξύ των 13 συμμετεχόντων, προσθέτοντας ότι η United Airports of Georgia είχε ήδη υπογράψει σύμβαση με τη νικήτρια συμμετέχουσα.

Το Υπουργείο σημείωσε ότι οι κανόνες για τον ανοιχτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό επέτρεψαν τόσο σε εταιρείες με έδρα τη Γεωργία όσο και σε ξένες εταιρείες με τουλάχιστον τρία χρόνια εμπειρίας στο σχεδιασμό και την ολοκλήρωση τεκμηρίωσης έργων για δημόσια κτίρια πολλαπλών χρήσεων με εμβαδόν άνω των 4.500 τετραγωνικών μέτρων, να υποβάλουν τα έργα τους.

Αυτές οι προϋποθέσεις πληρούνται πλήρως από τη νικήτρια εταιρεία – Khmaladze Architects, η οποία παρουσίασε τον εννοιολογικό και σχηματικό σχεδιασμό του αεροδρομίου Telavi στο διαγωνισμό, συμπεριλαμβανομένου εξωτερικού σχεδιασμού κτιρίων με τρεις όψεις, σχηματική εσωτερική χωροταξία κτιρίων, σχηματική σχεδίαση εσωτερικού κτιρίων και αποδόσεις τοπίου“, ανέφερε το Υπουργείο.

Ο Levan Davitashvili, ο πρώτος αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομίας, δήλωσε, ότι το έργο του αεροδρομίου του Τελάβι είναι «μεγάλης σημασίας» τόσο για την ανάπτυξη της συγκεκριμένης περιοχής όσο και για τον τομέα των εγχώριων αεροπορικών εταιρειών.

“Αυτό θα μας επιτρέψει να έχουμε απευθείας συνδέσεις με τα αεροδρόμια Kutaisi, Ambrolauri και Mestia, καθώς και με το Διεθνές Αεροδρόμιο του Μπατούμι.

Η παρουσία ενός σύγχρονου αεροδρομίου στο Telavi θα είναι επίσης σημαντικός παράγοντας για την ανάπτυξη του τουρισμού», δήλωσε ο Levan Davitashvili,.

Σημείωσε επίσης ότι το έργο ήταν «σύνθετο» και εκτός από τη νέα υποδομή του τερματικού σταθμού, περιλάμβανε την ανακαίνιση του υπάρχοντος διαδρόμου – επεκτείνοντάς τον σε 1,7 χλμ. – καθώς και σύγχρονα συστήματα πλοήγησης και έναν νέο πύργο πλοήγησης.